Inamatilda ♥

2015-02-05
17:09:00

Torsdag

Tänkte skriva en liten läges uppdatering på hur det går för mig! Det mesta går bra, det som är svårast att "hålla" är sömnen och dom dagar jag försover mig resulterar det i att jag inte äter frukost. Men utöver det så funkar dom andra punkterna faktiskt bra! Har börjat träna lite rygg både för hållningen och för att kunna göra chins, jag har även börjat stretcha lite för rörligheten. Hoppas verkligen att det händer något i kroppen och att jag känner skillnad inom kort! Den enda punkten som jag inte har tagit tag i än är att öva på handstands, men det kommer!
 
Har även kommit på en ny punkt till listan:
  • Göra saker i tid (inlämningsuppgifter i skolan och liknande)
Känner att även den är en viktig punkt att jobba med då det antagligen kommer att minska ner på stressen och ångesten jag brukar få när jag har saker som måste göras, är verkligen en sista minuten person när det kommer till skolarbeten. Skärpning med det!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: