Inamatilda ♥

2014-03-27
22:12:24

Torsdag

Började dagen med gruvmöte och efter det tandläkaren, var inte en trevlig upplevelse! Lagade hål så jag fick bedövning, tycker det känns så himla äckligt.. Efter tandis så åkte jag och glenn ut på vad som var menat som en fotorunda men som slutade med en mils promenix i en nationalpark, kommer garanterat åka dit igen! Efter den turen åkte vi hem och lagade mumsig mat, det blev baconlindad kyckling med mozzarella, pesto och vitlök serverat med potatis/palsternackspure och smörstekta gröna grönsaker! Nu på kvällen åkte vi till grällsta en sväng och umgicks lite med farmor, mamma och pappa. Nu är det sovdags för imorgon väntas jobb! 

Fint leende när halva ansiktet är bedövat.. Bjuder på den! 




Kommentar:
2014-03-28 @ 11:42:28

Hahaha tittade på bilden först innan jag läste "vafan, snusar hon???? Och lägger upp bild på bloggen??? :S" hahah ;) skönt att bli av med Karius och baktus! ;*

Svar: Dom stannar nog ett tag till, tills jag lär mig använda tandtråd! :(
Ina Eriksson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: