Inamatilda ♥

2014-03-10
22:48:04

Garderobsrensning

Har gjort en rejäl garderobsrensning idag, fick ihop tre ikea kassar med kläder som jag rensat ut. Tänkte sälja för småsummor i hopp om att få ihop pengar till nya kläder nu när jag rensade ur så mycket ;)
 
Ska rensa högst upp till vänster där jag har handdukar och längst ner till höger där jag har väskor också, men det fick räcka med alla kläderna för idag. Bler ju lite mer plats och lite finare när allt ligger vikt och faktiskt får plats och inte är inmosat!
 
 
Kommentarer:
2014-03-11 @ 12:28:53
#1: lindis

Fortsätter du hos mig sen? ;) skulle behöva lite städhjälp! Jag kan bjuda på fika ;)

2014-03-11 @ 12:29:01
#2: lindis

Fortsätter du hos mig sen? ;) skulle behöva lite städhjälp! Jag kan bjuda på fika ;)

Svar: Låter trevligt ;) hur går det med ditt bloggande då? ;)
Ina Eriksson

2014-03-12 @ 09:09:35

Ser fortfarande jättemycke ut! ;)

Svar: Tyst ;)
Ina Eriksson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: