Inamatilda ♥

2014-01-09
12:03:21

Torsdag

Skrev ett inlägg imorse men verkar som att det försvann så vi försöker igen!
 
Igår var första gången i mitt liv som jag gick upp tidigt på morgonen för att träna, sanne väckte mig när hon kom hem från jobbet så gick vi till gymmet då. Tänkte först köra ett ordentligt benpass men var lite lat och körde ett lätt rygg/axel pass. Och tur var väl det! När jag kom till jobbet fick jag veta att jag skulle cykla istället för att köra bil. Så igår cyklade jag runt på åkra och sprang alla portar där. Så jag fick mitt benpass i alla fall! Idag tog jag ledigt för jag har precis varit på möte på banken och vart en sväng till af. Passade även på att ta en tvättid idag när jag ändå var ledig och sen ikväll är det "överraskningsfest"! Full rulle på den lediga dagen, får se om jag kanske uppdaterar något mer senare idag!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: