Inamatilda ♥

2014-02-25
22:46:04

Tisdag

Idag var det lite mer fart på jobbet, men fick ändå sluta tidigare vilket var skönt! (var ju jobbdag nummer nio i rad..) Åkte till bürgers växtgård och drömde mig bort bland fina blommor och inredning, tyvärr är ju det bara en dröm när man har Thomas och Björn.. Hann även med att handla mat och förbereda matlagningen innan jag hämtade Simon på jobbet vid fyra! Kände att jag hade bra med energi idag så efter maten var jag med mamma en stund sen har jag även frostat av frysen, tömt kattlådan, gått ut med jättemycket sopor, organiserat i garderoben i hallen, diskat, betalat räkningar och bakat banan- och chokladmuffins. Tänkte göra cupcakes men mitt i muffinsbaket försvann orken så blev bara lite florsocker som topping, väldigt gott ändå! Gjorde 36st så jag, Simon och Crille har ätit några var nu ikväll sen ska simon ta med till jobbet och till sin mamma imorgon. Hoppas att alla tycker om dom!
 


 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: