Inamatilda ♥

2014-04-25
21:20:00

Fredag

Idag har jag spenderat dagen i västerås för lite tapetshopping! Kommer nog bli riktigt bra i lägenheten när allt är klart! Var in på stadium outlet också så det fick följa med två par träningstights hem. När jag blir stadsbo igen så blir det seriös träning! Nu ikväll har min faster bjudit släkten på födelsedagsmiddag på Berras, det var trevligt men personalen där är ju inte den bästa direkt... Då lär man sig verkligen som servitris hur man inte ska göra ;) Nu ligger jag och chillar vid tvn och senare ska jag hämta mamma och pappa som stannade kvar på Berras!
 
Tänkte lägga upp bild på alla tapeter men det fanns inte på hemsidan, men här är den som kommer vara fondvägg i vardagsrummet!
 
 
Kommentar:
2014-04-25 @ 22:56:27
#1: Snanisbananis

Snyyyygggggt duu!! :D

Svar: Jaaa :D
Ina Eriksson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: