Inamatilda ♥

2013-10-16
22:25:06

Onsdag

Har jobbat idag, körde i harbo. Och jag kan säga att det verkligen märks att det är jaktsäsong! Dels för att jag körde förbi en död älg på en kärra och en död kalv på en kärra på ett annat ställe, och dels för att jag fick bromsa för en stor älg som jagades av en hund sprang över vägen. Hunden verkade dock mer intresserad av mig eftersom att den vände och började jaga bilen istället.. På ett annat ställe var det en lång grusväg med inga hus eller småvägar på en bra bit och där hamnade jag bakom en gubbe som kör gräsklippare? tog ett tag att komma om eftersom att han körde mitt i vägen först.. Nu på kvällen har jag och mamma varit till simhallen och badat, bastat och haft det skönt. Riktigt trevlig kväll med mami! Imorgon blir de jobb och efter jobbet händer en mycket rolig sak som är hemlig ;) hihi 





Kommentar:
2013-10-17 @ 08:24:03
#1: Sanne

Usch dom kan väll vara lite diskreta med älgen :(

Svar: Man tycker ju de, en presenning över eller nått. De va lite äckligt!
Ina Eriksson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: