Inamatilda ♥

2013-12-12
10:12:00

Torsdag

Fick tillbaka min telefon igår som har vart på lagning! Skönt att ha sin egen telefon igen, fick dock en helt ny så nu måste jag ladda ner alla appar och lägga in alla nr osv. Nej, jag är inte så smart så att jag har säkerhetskopierat allt... Ska göra de nu om de skulle hända nått mer med telen!
 
Igår jobbade jag på bring och körde möklinta. Var isbana överallt så gick ju inte att gasa, nära på att glida ner i diket ett antal gånger också. Tog totalt 7,5 timmar, sjukt ont i ryggen efter att ha suttit i bilen så länge. Gjorde ingenting på kvällen för jag mådde dåligt. Har sovit cirka 12 timmar inatt, behövligt! Nu mår jag bättre, har dock fortfarande ont i ryggen, öronen, huvudet, fötterna och mensvärk... Men annars är de bra ;)
 Om 50 min börjar jag jobba på gruvan, blir ett 12 timmars pass! Så nu måste jag fixa mig, får se om jag uppdaterar nått mer idag!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: