Inamatilda ♥

2013-12-14
01:14:25

Det var droppen!

Fick ju en The Body Shop adventskalender av simon i julklapp, och har varit hur glad som helst över den, tills jag började öppna luckorna... När jag köpte den så frågade jag om det skiljde något utöver värdet på produkterna i dom olika prisklasserna (800kr, 1000kr, 1200kr) och då sa personalen att den billigaste innehöll minisize på produkterna, den mellan var det blandat och i den dyraste var det bara fullsize. Så jag valde den dyraste. Nu har det gått 14 dagar och av dom dagarna har det varit sju stycken miniprodukter. Och i dagen lucka var det PROVER på ansiktsmask!?!? Det var fan droppen, inte alls vad man förväntar sig så det blir inte ens kul att öppna luckorna nu när det är besvikelse efter besvikelse... Blir trött på okunnig personal!
 
MVH arg Ina
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: