Inamatilda ♥

2012-05-23
22:40:09

Onsdag

Chill dag idag, hade lååång sovmorgon och började tjugo i tolv med drycker och började på med ett arbete, och efter det blev det psykologi med film. Efter skolan fick linda racerköra mig till liljas så att jag skulle hinna med bussen hem, väl hemma satt jag ute i solen och pluggade och läste. Att solen har kommit gillas starkt! När mamma kom hem åkte vi in till stan till hm och köpte två par haremsbyxor, ett linne och brynfärg. nu ikväll har jag pluggat mer och nu kollar jag på bb. Hoppas verkligen att jag klarar mitt prov imorgon så att jag blir av med ett av mina IGn, skulle sitta fint inför studenten!
Kommentar:
2012-05-24 @ 08:48:15
#1: Linda

haha det var så kul! önskar att vi kunde hinna göra det en gång till innan studenten ;) har bil imorgon, kanske ska vi racerköra till tolvbussen? :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: