Inamatilda ♥

2011-11-30
08:16:39

Hejhejhejhejhej!

Godmorgon! Har precis ätit frukost och nu gosar jag med pollan och skriver här. Idag ska vi ha pa möte sen drycker sen psykologi, helt okej dag! Efter skolan ska jag och linda göra lite hemlisar, hoppas på bra resultat! Köpte förresten tre julklappar när vi var i västerås i måndags, det går frammåt! Fast har typ 5-10st kvar, ska ju köpa till asamånga.. Men men, så är det väl jämt på julen? Ni skulle fått en bild på mig nu också om de inte var för att jag har några finnar som är stora som halva sala.. Någon som har något bra knep mot finnar? Huskur? Någon produkt? TELL ME! Vill gärna vara finn-fri på fredag, he-he...
Kommentarer:
2011-11-30 @ 10:08:04
#1: Trollis

Godmorgon godmorgon! :D

Mitt tips mot finnar är att TA DIG INTE I ANSIKTET! Du har så mycket fett och smuts på händerna som gärna sätter sig i ansiktet och lixom bygger finnar.

Att tvätta ansiktet i kallt vatten med en väldigt "torr" tvål (alltså så lite oljor och grejs som möjligt) funkar oxå. Jag skulle vilja rekomendera diskmedel, för det dödar ju fetterna, men jag tror att huden blir alldelens för torr av det :/

2011-11-30 @ 13:07:18
#2: Pleu

Dutta tandkräm på finnarna! Torkar ut dom, funkar finfint. :D

2011-11-30 @ 18:23:51
#3: jeanette

acnicyl är asbra! finnarna försvinner på engång!

2011-11-30 @ 18:59:14
#4: sanne

ang. "suck HM" kommentar 29 sep, jaa jag fattar ingenting av HMs hemsida längre, va asbra förut tycker jag. Enkelt och bra och nu är de rörigt och virrigt :(

Låter som feta finnar ;)Inte hålla på med händerna i ansiktet. Sen träningspass när du svettas är bra och ångbastun är ju det bästa ;)Om dom inte försvinner får du köra på täckkräm på fredag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: