Inamatilda ♥

2012-08-31
15:55:37

Fredag

Igår kom sanne hit vid tio och vi käkade frukost och jag fick en hög kläder, alltid kul med nytt! Efter det åkte vi till sanne och kollade på kattungarna, sååå söta! Sen drog vi ner på stan och hämtade upp cpsanna för att åka bort till badhuset och gå en promenix i spåret, trevlans! Sen vid fyra skjutsade sanne mig till jobbet och jag jobbade min första middag under jord. Lite läskigt att gå i gångarna nere i gruvan men väl inne i salen där dom åt var det supermysigt! Allt gick bra och maten var supergod!
 
Idag har jag inte gjort något speciellt, simon kommer snart och hämtar mig så vi kan kolla lite i lägenheten med mått osv sen ikväll är det kräftskiva, godaste! Och imorgon blir jag både stadsbo och sambo!
 

en av sannes två sötbebisar!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: