Inamatilda ♥

2013-09-25
22:50:45

Ridning och bucketlist

I måndags var jag ut till sanne i möklinta och tog en ridtur med henne. Det var verkligen jättekul, så himla länge sen som jag red sist! Red lite på grusväg, lite i skogen och lite i paddocken. Påtal om saker jag aldrig gjort/gör väldigt sällan så har jag bestämt mig för att göra en bucketlist och skriva upp allt jag vill testa på. Allt från gratisgrejer till superdyrt, som finns i närheten eller andra sidan jorden osv. Alltså både saker som jag väldigt lätt kan bocka av men även saker som kommer kräva mycket pengar och planering för att bockas av. Känns som att om jag gör en lista så är det större chans att sakerna blir av någon gång. Det kommer att bli en låååång lista!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: