Inamatilda ♥

2013-09-18
23:29:46

Onsdag

Hej hej!
 
Ska försöka hinna med att lägga upp nått/några recept imorgon, sitter inte så mycket vid datorn nu för tiden, är väl därför jag är så seg på såna saker.. Idag har jag jobbat i vanlig ordning och hade väldigt tur, var förbi mekonomen precis innan rundan för att hämta ett reservdäck till bilen jag skulle köra. Sen när jag hade kört lite mer än halva rundan så fick jag punktering.. Var första gången jag fick det någonsin men det gick bra att byta däck själv. Så fick åka in på mekonomen efter rundan och lämna det trasiga däcket och få ett nytt igen.. Har förresten börjat kolla på säsong fem av gossip girl idag, herregud vad bra det är! Älskar verkligen serier, det är ju som en jäääääättelång och bra film. Dock sorgligt när det tar slut.. Men dom jag är inne på just nu är ju somsagt gossip girl, orange is the new black och prette little liars. Egentligen behöver jag inte fler serier att titta på men ni får gärna tipsa om någon bra jag kan kolla på när jag sett klart dom tre andra!
 
 
1. min punka, 2. fina blommor som mamma fick av mig igår, 3. svampar som jag och mamma såg igår på våran skogsprommenad.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: