Inamatilda ♥

2013-10-03
11:20:53

Update

Har varit dålig på att blogga nu igen så här kommer en uppdatering:
 
Söndag:
Var med sanne till västerås, hon köpte lite grejer till Flash sen kollade vi på kläder och åt mat, jag köpte en skjorta. Efter det åkte jag till grällsta och var lite med familjen.
 
Måndag:
Jobbade på dagen sen på kvällen hade jag tvättid, mamma var snäll och kom hit och fikade och höll mig sällskap.
 
Tisdag:
Var ledig från jobbet och Glenn fyllde år så vi käkade lunch på stan sen var vi hem till honom och planerade middag. Sen åkte vi ut till grällsta och lagade trerätters som vi åt med familjen. Det blev palsternackssoppa till förrätt, grillad lax med ugnstekt potatis, sallad och örtsås till varmrätt och smörstekta äpplen med hemgjord kolasås och vaniljglass till dessert. Smarrigt!
 
Onsdag:
Jobb först på dagen sen hem och laga mat, sen åkte jag med Sanne ut till möklinta och hämtade grejer till Flash, sen åkte vi ut till stallet och plockade in saker och nattade henne.
 
Idag:
Idag är jag ledig så det blir en städdag, bestämde nyss med Glenn att vi ska hjälpa varandra att städa, så kan kommer snart hit och hjälper mig med det som ska göras sen åker vi hem till honom och städar där. Sen får vi se vad jag hittar på mer för kul!
 
Senaste instagrambilderna
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: