Inamatilda ♥

2013-05-29
15:49:57

Onsdag

Blev inget bloggande igår, hade fullt upp med att tvätta, göra ärenden, laga mat, diska, va hos mami osv. Började även packa igår. Idag jobbade jag 9-13 sen hem och fortsätta med allt som ska göras innan vi åker. Vill ju ha det någorlunda städat så man inte kommer hem till ett diskberg. Har även bakat äppelkaka eftersom jag får besök ikväll av mamma och farmor, kanske nån mer. Sen tar dom med sig tompa hem eftersom att han ska bo där medans vi är borta. Nu måste jag sluta skriva och fortsätta med städandet, uppdaterar nog mer senare!
 
 
Bilder från igår
1. jag satt och skrev packlista 2. thomas och jag mös på balkongen 3. thomas och jag packade 4. jag lyckades tillslut välja fyra glajjor att ha med mig!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: