Inamatilda ♥

2013-08-27
22:55:38

Update

Sen jag skrev sist har jag varit till ullared med mamma, varit på två kräftskivor och inte alls varit ledig som jag trodde att jag skulle vara! Det är väl ungefär det av intresse som har hänt, har nyss kommit hem från gymmet med simon. Blev ett rygg- och axelpass, gick sådär, har mer styrka i kroppen än i händerna så ryggen orkar köra tyngre i marklyft än vad händerna orkar hålla i, vet inte riktigt vad man kan göra åt de. Jobbigt äre iaf! Idag är det förresten Thomas födelsedag, hela två år blir min pojke! Har firat dagen med dyr finmat (två gånger), kattgodis och tre nya mjukisråttor! Nu ska jag kolla på gymgrossisten om jag hittar nått kul att köpa, sen blir det dusch och sova, jobb imorgon!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: