Inamatilda ♥

2012-07-25
00:44:51

Tisdag

Har haft det riktigt bra idag på min lediga dag. Har storstädat hela mitt rum vilket var väldigt behövligt! Så nu är det jättefint, har satt ut massa doftljus och tagit in blommor från trädgården också. Pricken övet i:et! Efter allt städande gjorde jag supergod kvällsmat till mig själv, ugnsgratinerad kantarelltoast. Mumsigt värre och superlätt att göra, kan lägga upp receptet i ett eget inlägg. Nu på kvällen har jag tagit det lugnt vid datorn och så har jag även "städat" mig själv! Skrubbat hela kroppen, fixat naglarna, smörjt hela kroppen, haft hårinpackning och ansiktsmask osv, fräscht värre! Har även lyssnat på grym musik hela dagen, awesome. Såna här dagar behövs ibland!
 
Kommentar:
2012-07-26 @ 23:21:07
#1: Lindis

haha, du kan ju gissa om jag har längtat!
bättre sent än aldrig ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: