Inamatilda ♥

2010-11-30
21:10:42

Tisdag

Nu har jag nyss kollat klart på "operation skönhet", det är en ny serie om misslyckade skönhetsoperationer och alla risker osv. Jag skulle faktiskt vilja göra två stycken operationer, eller en operation och ett ingrepp eller vad man ska säga. Det första är en näsoperation, har aldrig varit nöjd med mina näsa.. Vill bara ta bort lite av brosket på nästippen och dra in näsvingarna lite så den blir mindre. Och det andra är läppförstorning, men bara en LITEN. Inga fiskläppar a la kissie inte! Men lite större fast ändå naturliga. Jaja, nog om det. Nu ska jag ta en snabbdusch sen ska mamma massera min hand lite (har assont! ska förresten försöka fjäska till mig lite fotmassage också ;)) sen ska jag sova, börjar ju sju imorgon igen -.- Har utvecklingssamtal imorgon också, skönt att sluta lite tidigare! Skriver mer imorgon i think, puss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: