Inamatilda ♥

2010-03-30
21:21:27

Tisdag

Drama, drama, DRAMA! Det är väl det man kan säga om skoldagen? Vissa blir utskällda som inte alls förtjänar det, personligen tycket jag att jag själv är mer uppkäftig än den som blev utskälld. Andra blir utskällda och förtjänar det verkligen, regler är regler! Och samtidigt pratar alla med alla om allt, våran klass skulle nog bli en super bra realityserie tror jag. Haha!

Har börjat fixa lite på mitt rum nu, bilder kommer väl när jag är helt klar. Innan dess får ni vänta tåligt ;) Nu har jag nyss tagit en välförtjänt fika (dumma ina, du blir fet!). Snart bär det av mot duschen och efter det plugga -.-



Kommentarer:
2010-03-30 @ 21:33:55
#1: Linda

jo det finns dem som är värre och behöver få utskällningar ibland, visst är det mig du mena som inte förtjänande att bli utskälld idag?

jag vill också ge dig/er ett stort tack som

hjälpte mig igenom dagen annars skulle de ha slutat

i ännu mera tårar! Tack igen inis<3

2010-03-30 @ 22:21:37
#2: Pleu

Du, bruden, inte gnälla på dig själv. Du hade förtjänat brunisen! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: