Inamatilda ♥

2010-03-30
22:13:10

Dagens

Här kommer dagensoutfit bara för att. Har aldrig lagt ut någon tidigare och jag tycker i alla fall att det är kul att se andras. Plus att jag väntar på att mitt dumma nagellack ska torka så jag kan gå in i duschen snart.



och här kommer naglarna som ser ut som skit för jag orkar inte ta bort de runt om (a)



Klippte av mina naglar så nu ser mina fingrar jätte feta ut, haha. Hjärtat ser inte ens ut som ett hjärta, råkade kladda till bokstäverna så de ser cp ut. Och de finaste av allt kom inte med, på tummen är det i alla fall en ":)" och den blev rätt söt :)


Kommentarer:
2010-03-31 @ 19:40:38
#1: Sanne

Haha jag har också klippt av mina naglar D:

Ja de är kul att kolla på outfit men tråkigt när man själv inte har någon kamera :(

2010-03-31 @ 22:23:52
#2: Lindis

jag kanske inte är den bästa människan som man kan snacka med, eftersom jag är ganska så seg på att förstå vad folk menar osv. Men du ska iaf veta att jag Alltid lyssnar! oavsett vad de än handlar om.

Tack för det inis, jag vet att du ställer upp!

<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: